שיעור ראשון

קורס לניהול כלכלת משפחה חינם שיעור ראשון

קורס לניהול כלכלת משפחה השיעור הראשון ליציאה מהמינוס

קורס לכלכלת המשפחה ליציאה מהמינוס

אני שמח שהחלטתם לנצח את המינוס בבנק עם קורס לניהול כלכלת המשפחה ולקחת את נושא ניהול כלכלת המשפחה שלכם לרמה אחרת בה תהיו חופשיים מהמינוס המעיק ותהיו בשליטה מלאה על הכספים וניהול התקציב המשפחתי שלכם.

 קורס לניהול כלכלת המשפחה - לנצח את המינוס בבנק

שיעור ראשון

 שלום לקהל הגולשים שלנו וברוכים הבאים לצעד הראשון ליציאה מהמינוס – קורס לניהול כלכלת משפחה חינם שיעור ראשון

(המשימה הראשונה למטה)

למי מיועד הקורס הזה?

קורס לניהול כלכלת המשפחה הזה מיועד לקהל הגולשים של המרכז לכלכלת המשפחה.

לקהל הגולשים שהגיעו להבנה שהם צריכים מעט עזרה על מנת לשפר את ניהול התקציב המשפחתי שלהם בנוסף לאלו שרוצים לצאת מהמינוס המעיק שהולך ותופח וחוזר חלילה גם אחרי שסגרתם אותו בעוד הלוואה יקרה.

ויש גם את אותם גולשים שרוצים להעשיר את הידע שלהם בתחומים רבים בתחום כלכלת המשפחה.

אם אתם נמנים בין אחד מאלו, הגעתם למקום הנכון.

שליטה על כלכלת המשפחה

ניהול פיננסי הוא קריטי בכל הקשור לתקציב משפחתי ושליטה על הכסף, ולכן, במרכז לכלכלת המשפחה הצבנו לנו יעד בו אנו נרכז את כל הכלים המקצועיים שבשימוש טובי אנשי המקצוע בארץ.

לקחנו את אותם כלים מקצועיים מורכבים והפכנו אותם לקלים יותר לשימוש על מנת שתוכלו להשתמש בהם לניהול נכון ויעיל של התקציב המשפחתי שלכם ולכן החלטנו להקים את קורס לניהול כלכלת המשפחה הזה.

ניהול תקציב משפחתי נכון

כלכלת המשפחה הוא תחום רחב הטומן בתוכו אפשרויות אין סופיות של עוצמה כלכלית ארוכת טווח.

ניהול תקציב משפחתי נכון יאפשר לכם כמשפחה להציב לעצמכם יעדים כלכליים ארוכי טווח ובו זמנית גם להגשים אותם, יציאה מהמינוס הוא סימפטום שיעלם כלא הוא ברגע שננהל תקציב משפחתי בצורה נכונה.

כל הקורס לניהול כלכלת המשפחה מתבצע אונליין, זהו קורס מעשי לחלוטין ומניסיון רב שנים במקצוע כיועץ ומאמן לכלכלת המשפחה.

הגולשים שיסיימו את הקורס ויבצעו את כל אשר קראו יהיו במצב הרבה יותר טוב באופן משמעותי בכל הקשור לכלכלת המשפחה שלהם מאשר בתחילת הקורס.

הדרך לשינוי הרגלים מתחיל כאן

חינוך פיננסי הוא תהליך, לא ניתן לשנות הרגלים והתנהגות כלכלית בין רגע, אני מציין זאת מכיוון שדרושה משמעת עצמית, שיתוף פעולה בין בני הזוג ולעיתים גם הילדים במידת הצורך על מנת שתוכלו ליישם את אשר תלמדו כאן.

חינוך פיננסי ידרוש מכם שינוי בחשיבה בכל הקשור להתנהלות כספית, במידה והגעתם להבנה שעליכם לעשות שינוי בהרגלי הצריכה שלכם אז עברתם את המכשול הראשון והחשוב מכולם.

כל שינוי הוא משמעותי ולא תמיד יהיה קל לביצוע, המחסום הפסיכולוגי הוא הגדול מכולן ועליו נצטרך להתגבר.

האם אתם בנויים לקורס ניהול כלכלת המשפחה?

מכיוון שיש תיאוריה רבה בקורס לניהול כלכלת המשפחה הזה, הוא מיועד לאלו שרוצים ומוכנים לקחת אחריות על שינוי בחינוך הפיננסי של כלכלת הבית ומוכנים במגביל לפעול באופן מעשי לטובת שינוי זה.

במהלך הקורס אתם תקבלו כלים מקצועיים לניהול והתייעלות בכל נושא כלכלת הבית והמשפחה שלכם, אנו נדריך אתכם בכל שלב ושלב על מנת שתוכלו לנצל באופן אופטימלי את הכלים האלו ליציאה מהמינוס וניהול תקציב יעיל.

את כל שלבי הקורס לניהול כלכלת המשפחה שיוצגו בפניכם מטרתם להוביל אתכם אל מצב פיננסי שונה מהמצב בו התחלתם את התהליך ונועד להוביל אותך ואת משפחתך לחופש כלכלי בו אתה בוחר לאן לתעל את כספי המשפחה שלך כי השליטה נמצאת בידך.

אל תבנו חומות סביבכם

ישנם דעות קדומות רבות בנושא ניהול התקציב המשפחתי, מה כן עובד ומה לא, כל משפחה חושבת שמצבה שונה מכל תא משפחתי אחר ולא תמיד יש פתרון.

המציאות שונה בהחלט וברוב מוחלט של המקרים יש פתרון כזה או אחר לדילמה הכלכלית של אותה משפחה. כדי לשלוט בנושא הפיננסי ולעבור ממינוס לפלוס בחשבון הבנק יש לחולל שינויים בחיים, כל משפחה והשינוי שלה.

אז זהו השיעור הראשון והוא נועד ליישר הדורים ולהגדיר ציפיות לקורס ומה הוא יכול לעשות עבור התא המשפחתי והמינוס שלכם.

אם קראתם עד הסוף אז עברתם בהצלחה את השלב הראשון בקורס לניהול כלכלת המשפחה.

לאו ממשיכים מכאן?

אני מודע שחלקכם בוודאי אומרים לעצמם:

 "זה השיעור הראשון?"

"אבל לא למדנו דבר"

אז על מנת להבהיר, השיעור וההקדמה הזו נועדה לסנן את אלו שעברו דף כבר באמצע הכתבה,
אלו האנשים שאינם מוכנים עדיין לשנות את דפוס ההתנהלות וההתנהגות שלהם בכל הקשור לניהול התקציב המשפחתי ולא יכולים לקחת אחריות ולבצע שינוי מהותי בחייהם, הם אותם אנשים שיחזרו לקורס בפעם הבאה שיראו את תדפיסי כרטיסי האשראי והבנק שלהם.

השלב הראשון הוא ההבנה שעלינו לעשות שינוי ולקבל חינוך פיננסי והוא השלב הקריטי בכל יעוץ ואימון בכלכלת המשפחה גם כאשר יועץ נפגש פנים מול פנים עם המשפחה.

 במידה וישנה שאלה בכל הקשור לקורס האונליין, תמיד תוכלו לפנות אלינו בכל שאלה, זהו חלק מהשירות שלנו במרכז לכלכלת המשפחה אז נצלו הזדמנו זו וצרו קשר.

 משימת השבוע – שלב ראשון

אז עד השיעור הבא, המשימה של השבוע היא להיות מודעים לכל הוצאה באשר היא, גם הסכומים הקטנים מצטברים בסוף החודש. במידה וניתן החלו לאסוף קבלות ורכזו אותן יחד.

המשיכו לשיעור השני בו תתחילו ליישם את תהליך של ניהול כלכלת המשפחה.

הקורס כתוב בלשון זכר רק מפאת האבחנה בין המינים בשפה העברית. הקורס מיועד לכל אדם באשר הוא ללא הבדל של גזע, מין או גיל.

מאמרים מקצועיים לידע כללי